فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

ناراحتی مادر حنانه شهشهانی به خاطر پخش شدن عکس دخترش ، خود حنانه فقط به یک جمله بسنده میکند

حنانه شهشهانی , عکس حنانه شهشهانی , بیوگرافی حنانه شهشهانی

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

«تا پایان این پرونده هیچ صحبتی ندارم؛ بزودی تکلیف آن مشخص می‌شود و آن روز، روزی است که صحبت‌های من شروع می‌شود.»

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

اما مادرش دل پری داشت: متاسفم بابت عکس‌هایی که از حنانه در فضای مجازی منتشر شد.

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

حنانه شهشهانی , عکس حنانه شهشهانی , بیوگرافی حنانه شهشهانی

تصاویر حنانه شهشهانی

آن زمان اصلا حنانه ایران بود حدود چهار ماه بود که حنانه از آمریکا به ایران برگشته بود.

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

فکر می‌کنم بیشتر زیر سر سایت‌های زرد باشد. شب در بحبوحه انتشار این عکس‌ها، حنانه در شبکه دوم سیما مصاحبه داشت.

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

هیچ اتفاقی هم نیفتاده بود. از فردای آن روز زمزمه‌ها شروع شد و به گوشش رسید

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

به او گفتند:«حنانه عکس‌ها را دیده‌ای؟» آن روز من رادیو بودم. با من تماس گرفت و مساله را مطرح کرد.

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

حنانه شهشهانی , عکس حنانه شهشهانی , بیوگرافی حنانه شهشهانی

به قوه قضاییه شکایت کردم و بعد از بررسی متوجه شدند که همه آنها فتوشاپ است.

جدیدترین تصاویر حنانه شهشهانی بازیگر مشهور تلویزیون

  • اسد جمالی