فال روزانه چهارشنبه 3 تیر ماه 1394 برای تمام ماه ها

فال روزانه برای تمام ماه ها

فال روزانه چهارشنبه 3 تیر ماه 1394 برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه فرمایید

فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین فروردین
از سویی قدرت تان در حال افزایش است و از سوی دیگر انگار حالی به حالی شده اید، پر از تناقض شده اید. شوربختانه همان چیزهایی که در روزهای دیگر الزاما به شنا ارتباطی پیدا نمی کردند، امروز موجب آزارتان شده اند. علاوه بر آن، تلاش خود شما برای ندیده گرفتن دلیل ناراحتی تان است که موجب آزردگی بیشترتان می شود. به هر رو، بهتراست خودآگاهانه با مساله ای ناراحت کننده رو به رو شوید تا اینکه کمی بعدتر و به شکلی ناخودآگاه از کوره در روید.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین اردیبهشت
اگرچه این روزها کارتان پر استرس شده است، اما نمی توانید تنها به هدف دوری کردن از این شرایط خود را در خانه حبس کنید. اگرچه دلتان آنقدرها با کاری که در حال انجامش هستید همخوانی ندارد، اما لازم است که مسئولانه رفتار کنید. حتی اگر در مورد توانایی خود دودل هستید، نباید تنها به این دلیل که احساس ناامنی و ضعف می کنید دست روی دست گذاشته و عقب گرد بروید. پا را از محدوده ی وظیفه شناسی هم آن طرف تر بگذارید. جلو بروید. قدرشناسی دیگران اعتماد به نفس تان را افزایش خواهد داد، و از تلاش های اضافه بر سازمان خود احساس رضایت خواهید کرد.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین خرداد
امروز آنقدرها حس و حال درستی ندارید، می ترسید که مبادا از کارهای خود عقب بمانید اما هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. کافی است تمرکز خود را بر کارهایی که در یک ماه پیش شروع کرده بودید بگذارید، می بینید که به اندازه ی کافی سرتان شلوغ خواهد بود. به هر رو، بد نیست کمی در آرامش به خود زمانی برای استراحت بدهید، هر چه نباشد برای کارهای پیشرو نیاز به اندوختن انرژی دارید.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین تیر
هر چقدر هم در این هفته موانع سعی در کاستن از سرعت تان داشته بوده باشند، امروز اعتماد به نفسی پولادین خواهید داشت. مریخ قهرمان بر پایداری تان افزوده و شما را ترغیب به آغاز آخرین ورژن نقشه هایتان می کند. اگرچه چنین قصدی ندارید، اما ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، برنامه های کسی دیگر را بر هم بزنید. باید حتما به طریقی طبیعت جسور خود را تخلیه کنید تا آزردگی هایتان را بر سر عزیزانتان آوار نکنید. شور درونی خود را به کار تبدیل کنید.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین مرداد
شخصیت خوش سر و زبان تان این اواخر حسابی مشغول به کار بوده. وقت زیادی را در معاشرت با دیگران صرف کرده اید، و هیچ نتیجه ی با ارزشی هم از آن نگرفته اید. اما شرایط در حال تغییر است، تحت تاثیر مریخ دلتان می خواهد به صومعه و یا حداقل یک جزیره ی استوایی دور افتاده روی بیاورید. دیگر از آن نیاز به جلب توجه دوستان خبری نیست. تا فرصت هست از این ناپیدایی کوتاه مدت استفاده کنید، چرا که خیلی زود دوباره به سر صحنه فرا خوانده خواهید شد.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین شهریور
یکی از مشخصه هایی که ا آن شناخته می شوید این است که تعهدات تان را بسیار جدی می گیرید، اما بهتر است امروز در این مسیر زیاده روی نکنید. اگر حس وفاداری شما به دوستی از احساس گناه رگ و ریشه می گیرد، عقل حکم می کند که دلایلتان را برای خود نگاه دارید. رک و راست بودن بسیار ستودنی است، اما واقعا هیچ نیازی نیست که همه چیز را یکباره مطرح کنید. امروز با گفتن همه ی داستان خود هیچ عایدی جز سر دردی بزرگ نخواهید داشت. پیش از غرق کردن دیگران در لایه های پی در پی پیچیدهف بهتر است کمی به آنها زمان بدهید تا با هر بخش و لایه از حرف تان خوب بیندیشند. زندگی ساده تر از اینهاست، پیچیده اش نکنید.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین مهر
جستن تعادل و توازن تقلایی دائمی و تمام نشدنی است. اما هماهنگ کردن کار و خانواده امروز تبدیل به یک درگیری برای شما خواهد شد. شاید مسئولیت های کاری بیشتری را به عهده گرفته و زندگی شصی تان را دچار مشکل کنید و یا بر عکس.  به هر رو، بازگشت ماه به نشانه ی شما همه چیز را شخصی می کند. خوشبختانه اگر آگاهی و خویشتن داری داشته باشید و مراقبت به خرج دهید، احساساتتان منفجر نخواهند شد و پشیمانی برای تان به بار نخواهند آورد. کلید اصلی امروز شما شفافیت است، روشن بودن همه چیز سوء تفاهم ها را برطرف می کند.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین آبان
اینکه از یک برخورد احساسی دوری کنید به این معنی نیست که در تجربه و درک احساسات خود ناتوانید. بلکه باور دارید که درگیر کردن خودتان حلی به مسئله ای که همین حالا هم به قدر کافی پیچیده است کمکی نخواهد کرد. گاهی نگاه داشتن واکنش تان برای خود بهترین راهکار موجود است. به هر رو، به نیازهای خود بچسبید، حتی اگر نخواستید امروز آنها را با کسی در میان بگذارید. زمان بندی داشته باشید.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین آذر
معمولا شوخ طبع و سرزنده اید، امروز شرایط کمی فرق می کند و دیگران هم از این موضوع شگفت زده خواهند شد. هر چقدر هم به لحاظ احساس در خود فرو رفته باشید، باید تفاوت دیدگاهی را که می تواند شرایط کنونی را بهتر کند، تشخیص دهید. امروز در برابر هر مشکل و گرفتاری ای کمی از آن شوخ طبعی ها و مزه پراکنی هایتان بهره بگیرید. خوش بینی تان به این ترتیب زودتر به شما باز خواهد گشت.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین دی
می خواهید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید، ولی شاید الزاما  هنوز آمادگی شروع را نداشته باشید، حتی اگر همین حالا هم به قدر کافی سرتان شلوغ باشد. شاید این سستی خود را اینگونه توجیح کنید که دارید برای بعدتر انرژی می اندوزید. اما کار امروز را به فردا نیندازید اگر نه پشیمان خواهید شد.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین بهمن
گزینه های پیش روی تان بسیار محدود هستند و شاید خود را در میان روش های قدیمی و آشنای تان گرفتار ببینید. ممکن است استقلال خود را فدای امنیتی احساسی کرده باشید که حتی مطمئن نیستید آیا واقعا میل به آن دارید یا نه. اولین قدم در حل مشکل تان حرف زدن است. حتی اگر فورا تغییری اساسی را حس نکنید، با بیرون ریختن درد دل هایتان حس بهتری خواهید داشت. در نور و روشنایی همه چیز کمتر دلهره آور به نظر می رسد.
فال روزانه چهارشنبه 3 تیر 1394 متولدین اسفند
احتمالا امروز از دست دوست و یا معشوق خود عصبانی هستید. خوب است بدانید دلیل اصلی عصبانیت و ناراحتی تان عدم تونایی شما در بیان احساساتتان است. اعمال بیرونی تان با حرف دل تان نمی خوانند. نیازی نیست که حتما این تفاوت را بر طرف بکنید. اگر بگذارید مدتی همزیستی داشته باشند، درس های بزرگی از آنها خواهید گرفت.

فال حافظ | فال روزانه