جدیدترین لطیفه ها و جوک های خنده دار ولنتاین

 جوک ولنتاین , اس ام اس ولنتاین , اس ام اس عاشقانه ولنتاین

اگه امسال ولنتاین کسیو ندارین

من صرفا جهت ثواب پذیرای کادوهای شما هستم

.

.

کور شم اگه جز ثواب نیت

دیگه ای داشته باشم

اس ام اس و جوک ولنتاین

الان نصف دخترا دارن به این فکر میکنن هدیه تولد ولنتاین

.

.

کجا قایم کنن تا لو نرن !

اس ام اس و جوک ولنتاین

این ولنتاین هم نمیاد رد بشه بره، بریم آشتی کنیم…

.

.

پوسیدیم از تنهایی…

اس ام اس و جوک ولنتاین

ولنتاین از من کادو نخواین

من خودم هدیه الهی ام

اس ام اس و جوک ولنتاین

به دوس دخترم گفتم یا کچل کن یا تموم

.

.

الان یکم شبیه عمو جانی شده ازش میترسم

اینا واسه ولنتاین هرکاری میکنن

اس ام اس و جوک ولنتاین

فقط کافیه ولنتاین تموم شه بعد یکی بیاد بگه عاشقتم…

.

.

.

خدا شاهده طوری میزنمش جسدش بشه اعلامیش

اس ام اس و جوک ولنتاین

اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه , متن عاشقانه

آب دستت بزار زمین بزن تو گوش دوست دخترت

.

.

ولنتاین نزدیکه

اس ام اس و جوک ولنتاین

زن باس وسط سریال مورد علاقش یهو بزنه شبکه ورزش بگه عشقم

.

.

.

فوتبالت شروع شد

ولنتاین نزدیکه ها جهنم و ضرر تحمل کنین

اس ام اس و جوک ولنتاین

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور

برف شدید…

تگرگ…

سیل…

و زلزله

بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن….

والا ….

حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟

اس ام اس و جوک ولنتاین

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن

.

.

.

حالا به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن

ما هم که کلاً نمیدونیم ولنتاین چیه

اس ام اس و جوک ولنتاین

اینم شماره‌ی من

داشته باشین لازمتون میشه

.

.

43

شماره‌ی کفشمه

واسه ولنتاین

فقط بیزحمت adidas یا nike باشه

اس ام اس , پیامک , اس ام اس جدید

اس ام اس و جوک ولنتاین

یکم نگام کن

قشنگ دقت کنا

بیشتر

.

.

.

قیافه من شبیه کسی نیست که قراره ولنتاین واسش کادو بخری؟؟؟

اس ام اس و جوک ولنتاین

ولنتاین مالِ جوجه هاست

.

.

یه عقاب همیشه تنهاســــــــــت

آره اینجوریاست!

.

.

الکی مثلا دارم به خودم دلداری میدم.

اس ام اس و جوک ولنتاین

دارم پولامو جمع میکنم تا واسه خودم ولنتاین کادو بگیرم!

.

.

.

چیه تنها ندیدی؟؟

بدبخت ندیدی؟؟

بیکس ندیدی؟؟

فقط نمی دونم چی بگیرم خوشم بیاد.

اس ام اس و جوک ولنتاین

ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﺧﺪﺍ بهم ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ

.

.

.

ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺱ ﺷﻢ،

ﺍﺻﻦ ﺣﻮﺍﺳﻤﻢ به ولنتاین ﻧﺒﻮد

ولنتاین , اس ام اس ولنتاین

اس ام اس و جوک ولنتاین

دوست پسرم گف یا سوسکارو بخور یا کات کنیم

.

.

.

فکر کرده میتونه ولنتاین و بپیچونه.

فقط یه کم تلخ بود همین

اس ام اس و جوک ولنتاین

ولنتاین چیست ؟

.

.

.

دادن یک خرس کوچک به یک خرس گنده !

اس ام اس و جوک ولنتاین

دوستان توجه داشته باشید من بخاطر ولنتاین دو هفته ای نیستم میرم آرژانتین !!!

.

.

.

اگر کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدان آرژانتین اونجا خرس بساط کردم…

اس ام اس و جوک ولنتاین

ﺍگه ﺗﺎ ولنتاین ﻳــــﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻴﺪا شد که شد !!!!

.

.

.

ﺍﮔﺮ ﻛﻪ ﻧــــــــــﻪ ؛

ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﻛﻪ همتون ﺧﻮﻥ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻴﻦ!

اینجا رو  میکنم قبرستون …

حالا خود دانید ها !!!

جدیدترین لطیفه ها و جوک های خنده دار ولنتاین