فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ و تاپ

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ و تاپ این دلِ بی‌صاحب‌مانده خانه‌ی کُلنگی شده‌است انگار اجاره نمی‌رود دیگر! بیا بکوبیم، از نو بسازیم. جملات و پیامک های عاشقانه دارد…

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ و تاپ

اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه جدید , پیامک عاشقانه

این دلِ بی‌صاحب‌مانده

خانه‌ی کُلنگی شده‌است انگار

اجاره نمی‌رود دیگر!

بیا بکوبیم، از نو بسازیم.

جملات و پیامک های عاشقانه

دارد بهار می‌شود

گل‌فروش‌های دوره‌گرد

بنفشه جار می‌زنند.

کدام پرستو

بذر تو را هدیه خواهد آورد؟

جملات و پیامک های عاشقانه

سراغِ تو را

از شعرهای من می‌گیرند همه

حال آن‌که من هنوز

خودم تو را ندیده‌اَم!

جملات و پیامک های عاشقانه

این‌قدر سَرَک نکش!

خیالی بیش نیستْ مردی که از خیابان می‌گذرد.

من نشانیِ خانه‌اَت را هم از یاد بُرده‌اَم دیگر

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ , اس ام اس عاشقانه خیلی قشنگ جدید

جملات و پیامک های عاشقانه

زخمْ نه،

زخمه بزن با چشم‌هات؛

سازِ دلَ‌مْ کووک می‌شود!

جملات و پیامک های عاشقانه

باید ببارد برف

شبِ گیسووهات

دراز شده است دیگر!

جملات و پیامک های عاشقانه

خیز برداشته‌ام به‌هوای بهار

حال آن‌که هنووز

هزار زمستانْ پیشِ روو دارم.

عاشقِ بی‌کلِّه که می‌گویندْ منم!

جملات و پیامک های عاشقانه

پرستوها

گیج می‌خورند در آسمانِ شهر

و درخت‌ها

پاییز را از یاد نمی‌برند.

 کجا مانده‌ای با بهاری که نیاورده‌ای هنووز؟!

اس ام اس , پیامک , اس ام اس خنده دار

جملات و پیامک های عاشقانه

گیسووهات را که می‌تکانی در باد

منْ جایِ خود،

پرنده‌ها را هم می‌گیرند

به جُرمِ بَدمستی!

جملات و پیامک های عاشقانه

بووسه‌هات کوتاه‌اَند

مثل شعرهای من

تا بیایی بخوانی،

تمام شده‌اند!

جملات و پیامک های عاشقانه

نگاهِ تو را شعر می‌کنم

کودکان می‌خوانند.

پلک نبند

قحطِ عاشقی می‌شود فردا

جملات و پیامک های عاشقانه

تو را صدا می‌زنند کلاغ‌ها

و من

بی‌تفاوت از کنار گوورستانْ می‌گذرم!

فال روزانه , فال روز , طالع بینی روزانه

جملات و پیامک های عاشقانه

خواندی: « زیرِ باران باید رفت »

و رفتی.

از باران، بدم می‌آید دیگر!

جملات و پیامک های عاشقانه

نه شب‌چَره می‌خواهم

نه گپ و ناردانه

فقط، یلداترین بوسه از لب‌هات!

جملات و پیامک های عاشقانه

آمدی بشنوی بمانی

آمدی شنیدی، رفتی!

حالا سال‌هاست دیگر

کسی از لب‌هام نشنیدَه‌ست: “دوستت دارم”

نوشته های رضا کاظمی

جملات و پیامک های عاشقانه

فالی زدم از حافظ دیشب من سودایی

این نکته به جا آمد داد از غم تنهایی

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند

دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

دیشب گله زلفش با باد همی کردم

گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ و تاپ

  • اسد جمالی