پیشنهادی برای ست کردن کت چرم

ست کردن کت چرمی زنانه , پیشنهادی برای ست کردن کت چرم

نمکستان » با مطالعه این مقاله مطمئنا در آینده می توانید ست بهتری با کت چرم خود داشته باشید ، برای مطالعه این مقاله در ادامه با ما همراه باشید

ست کردن کت چرم

کت چرم یک استایل شناخته شده است و همه می دانیم با لباس های پایه و خنثی مانند شلوار جین و شلوار مشکی عالی دیده می شود. توجه کنید که کت چرم به همه می آید. شما مجبور نیستید موتور سوار باشید تا کت چرم بپوشید اما سعی کنید بهترین راه های ست کردن یک کت چرم با لباستان را بدانید تا هر چه زیباتر به نظر برسید. در ادامه توضیحاتی راجع به چگونگی ست کردن کت چرم ارائه شده و بعضی از آنها احتمالاً برایتان جدید است. برای دیدن لباس زنانه به فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید.

کت های چرم با مروارید

معمولاً مروارید در کنار رنگ مشکی زیبا به نظر می رسد. همانطور که یک گردنبند مروارید را با یک پیراهن مشکی استفاده می کنید با کت چرم مشکی نیز جالب به نظر می رسد. می توانید آن را با یک تی شرت سفید و جین مشکی ست کنید. این معمولاً استایل مورد علاقه هنرپیشۀ مشهور کیتی هولمز (Katy holmes) است.

پالتو , مدل پالتو

کت های چرم با چند نوع تی شرت

اگر کت چرم را با یک تی شرت سفید هماهنگ کنید استایلی شیک و خانومانه خواهید داشت و اگر به دنبال تیپی کمی پسرانه و راک هستید کت چرم خود را با جین های سنگشور شده با تکه های پاره شده و یک تی شرت عکس دار ست کنید. تی شرت های راه راه و دستمال دور گردن هم با کت چرم جالب و دخترانه به نظر می رسند.

پالتو , مدل پالتو

کت های چرم با پیراهن های شب

گاهی می توانید از کت چرم خود در مراسم رسمی تر نیز استفاده کنید. آن را روی یک لباس شب یا یک دامن بلند مجلسی بپوشید و حتماً یک بوت روی قوزک با آن ست کنید. این یکی از محبوب تریم استایل ها بین هنرپیشه ها و افراد مشهور است.

کت های چرم با رنگ های متنوع

رنگ های دیگر کت های چرم را امتحان کنید. مشکی رنگ کلاسیک کت های چرم است اما رنگ های دیگر مانند سبز زیتونی، زرد، زرشکی و … نیز وجود دارند که با بعضی استایل ها عالی به نظر می رسند. البته که شما می توانید که کت ها را با همان شلوارهای ساده بپوشید اما در نظر داشته باشید که با شلوارهای طرح دار نیز می توانید تیپی شاداب تر داشته باشید. این گاهی تیپ محبوب هنرپیشه مشهور کریستین استوارت (Kristen Stewart) است. اگر شلوار طرح دار انتخاب می کنید بهتر است یک رنگ قالب از شلوارتان برگزیده و کت چرم خود را به آن رنگ تهیه کنید.

مانتو , مدل مانتو

کت های چرم با چرم

از بهترین راه های پوشیدن کت های چرم ست کردن آن با چرم است. می توانید با کت خود یک شلوار چرم بپوشید و برای شکستن این رنگ و جنس کلی، یک رنگ متضاد برای بولیز زیر آن انتخاب کنید. رنگی مانند سفید.

لباس , مدل لباس

کت چرم و استایل پاییزی

برای اینکه به کت چرم خود حس پاییزی دهید زیر آن یک پیراهن مردانه چهار خانه بپوشید و کفش هایتان بوت های روی قوزک باشند که امسال بهترین انتخاب است. اگر می خواهید با کت چرم قوی جلوه کنید می توانید آن را با طرح های چریکی و ارتش ست کنید و شما می توانید حتی یک پیراهن کاملاً تابستانی را با یک تایت مشکی و کت چرم، زمستانی جلوه دهید. حتی انواع لباس ها تیپ های کاملاً دخترانه و خانومانه مانند بولیزهای گل دار، شلوارهای بالای قوزک یا کفش های پاشنه دار با یک کت چرم عالی دیده می شوند. پس اصلاً خودتان را محدود نکنید، یک کت چرم با کمی توجه با هر تیپی مناسب به نظر می رسد.

مدل پالتو رنانه , مدل پالتو دخترانه

برای خرید آنلاین  لباس های جدید زنانه به فروشگاه اینترنتی (www.dofito.com) مراجعه کنید.

پیشنهادی برای ست کردن کت چرم