تجاوز و قتل دختر 15 ساله توسط دوست فیسبوکی + تصاویر

تجاوز و قتل دختر 15 ساله توسط دوست فیسبوکی + تصاویر,تجاوز دوست فیسبوکی,آشنایی فیسبوکی و تجاوز به عنف و قتل

نمکستان » دختر نوجوانی که به بهانه دیدن یکی از دوستان صمیمی اش از خانه بیرون زد، پس از تعرض وحشیانه به قتل رسید. کایلا دختر 15 ساله ایست که به بهانه ی دیدن  یکی از دوستان صمیمی اش از خانه خارج می شود، درحالی که به دیدن مرد 27 ساله ای که در فیسبوک با او آشنا شده بود، می رود.

  تد باندی متجاوز و قاتل سریالی زنان امریکا , قاتل کثیف تد باندی , منفورترین قاتل امریکایی تد باندی

پس از سه روز بی خبری از کایلا و فاش شدن دروغش، پلیس به جست وجوی کایلا می پردازد که پس از دو روز تعقیب وگریز توسط چندین نیروی پلیس، جسد کایلا در حالیکه به شدت ضرب و شتم دیده بود و مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود، پیدا شد.

  برده های جنسی , قاچاق و تجارت جنسی , اخبار قاچاق و تجاوز به زن ها

بر اساس گزارش پلیس؛ تلفن همراه کایلا در پارک جنگلی بنتون پیدا شد که از طریق موبایل او جسدش نیز یافت شد و پلیس نیز برای یافتن متهم مصمم تر شد.از طریق تماس ها و پیام های رد و بدل شده بین کایلا و دختر جوان ، قاتل دختر نوجوان پیدا شد.

  خبر جنجالی رابطه جنسی بیل کلینتون با خانم بازیگر,رسوایی رابطه نامشروع بیل کلینتون با خانم بازیگر

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد؛ کایلا قبل از تعرض به شدت شکنجه شده و پس از تعرض با ضربات متععد چاقو به قتل رسیده است.پلیس محلی بنتون در پایان خاطرنشان کرد: متهم که جیسون نام دارد به اتهام قتل و تعرض به دختر نوجوان بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر، پرونده ی وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

تجاوز و قتل دختر 15 ساله توسط دوست فیسبوکی + تصاویر