فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

زندگینامه امیرمهدی ژوله

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

امیرمهدی ژوله + بیوگرافی کامل

عکس های دیده نشده امیرمهدی ژوله + بیوگرافی امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

نمکستان » عکس ها و بیوگرافی کامل امیرمهدی ژوله نویسنده خوب کشورمان ، در ادامه با ما همراه باشید

بیوگرافی امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ تهران روزنامه نگار ، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد.

امیر مهدی ژوله و تیم نویسندگان سریال در حاشیه

امیر مهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : سلام بچه ها.ما تیم نویسندگان مجموعه در حاشیه هستیم.گروه مشغول ضبط قسمتهای میانی فاز دوم کار هستن.این عکس رو هم سینا نورمحمد ازمون گرفته.آی لاو یو صدا و سیما

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در خندوانه

امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع ۱۶ کمدین در مسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد. او دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند :  افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی خب مواجه شدن با این حجم از محبت که داشت خرج صفحات فیک میشد و استفاده از امکانات! اینستا ما رو هم راهی شما کرد.هوامو داشته باشید دیگه.فکر کنید خواهر مادر خودتونم ؟؟؟

بیماری امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله با انتشار متن زیر درباره بیماری اش ، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد : «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام. اساسا رامبد میخواست با من به عنوان یه ام اسی موفق!گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ کمدی اتفاق بیفته. قطعا کم کاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این کم و کاستی ها بیشتر هم نمود داشت. ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه کم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذاشته بود،ام اس رو روایت کردم… به نظرم اگر بخش معرفی ، بخشی از شوخی ها،بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد ، این تک و توک سوتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد. مخلصیم»

آثار امیرمهدی ژوله

  • پاورچین (۱۳۸۱)
  • نقطه چین (۱۳۸۲–۸۳)
  • کمربندها را ببندیم (۱۳۸۳)
  • زندگی به شرط خنده (۱۳۸۴)
  • شب‌های برره (۱۳۸۴)
  • باغ مظفر (۱۳۸۵)
  • گنج مظفر (۱۳۸۶)
  • مرد هزارچهره (۱۳۸۷)
  • مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸)
  • قهوه تلخ (۱۳۸۹–۹۱)
  • ویلای من (۱۳۹۱–۹۲)
  • شوخی کردم (۱۳۹۲)
  • در حاشیه (۱۳۹۳)

مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله فینالیست های مسابقه خندوانه

امیر مهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : ما قهرمانان مسابقه خنداننده برتر برنامه امشب رو از دست ندید / عکس : علی بیات

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

عکس های گندم دختر امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : دارن بیدار میشن…

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

عکس امیر مهدی ژوله و حریفش امین حیایی در مسابقه خنداننده ی برتر برنامه خندوانه

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در کنار کارگردان مطرح طنز مهران مدیری پشت صحنه مجموعه شوخی کردم

امیرمهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : من و اقامون مدیری و اقامون نیکلسون پشت صحنه مجموعه شوخی کردم عکس از سینا نورمحمد توضیح ضروری:من نفر اول از سمت راست هستم

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله و هومن حاج عبدالهی در نمایی از برنامه خندوانه رامبد جوان

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

ژوله با انتشار این تصویر نوشت : این هم حسن ختام برنامه امشب. ایتم های بازجویی مجموعه شوخی کردم رو یادتونه؟اینا همه خالقین اون ایتم اند.از راست سام نوری :بازجو.من :نویسنده. مهران مدیری :کارگردان و مهران غفوریان :متهم …خیلی ایتم باحالی بود هم موقع نوشتنش خوش میگذشت،هم ضبطش،هم پخشش…

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

عکس های دیده نشده امیرمهدی ژوله + بیوگرافی

  • اسد جمالی