فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

عکس پدر و مادر و دوستان بهنوش بختیاری

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بهنوش بختیاری با انتشار یک عکس دسته جمعی از دوستان و خانواده اش ، توضیحاتی در مورد عدم علاقه همسرش به فضای مجازی داد

همسر بهنوش بختیاری ,شوهر بهنوش بختیاری محمد رضا آرین

مادر..پدر..آقای غفوری مدیربرنامم.که خانمش از دوستان صمیمی منه وپسرکوچولوش آرشم مثل پسر خودم..ندادوست نازنینم..برای مادرم وپدرم آرزوی سلامتی کامل دارم..کمی مریض احوالن متاسفانه ونکته دیگه همسر من علاقه ای به انتشار عکس و کلا فضای مجازی ندارن..دوس ندارن در معرض قضاوت میلیونها آدم در سایتها وروزنامه ها و فضاهای مجازی قرار بگیرن..این فکر کنم دهمین باره که اعلام کردم عزیزان..من هشت ساله ازدواج کردم وزندگی آرومیم دارم..ومثل همه فراز ونشیبم داشتیم..اما از زندگیم راضیم..امیدوارم همه جوانها چه درزندگی مشترک..وچه کسانی که خدای نکرده کارشون به جدایی میکشه رابطشون باهم دوستانه باقی بمونه و خوبی هم رو به احترام روزایی که کنار هم داشتن بخوان..ینی امیدوارم هرجای این زندگی که هستید حالتون حال مبسوطی باشه..چه درزندگی زناشویی..چه درمجردی..چه بعد از جدایی…یاعلی

  • اسد جمالی

بهنوش بختیاری