فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

آزاده نامداری و موضوع شکایت از طریق پلیس فتا

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

آزاده نامداری مجری مشهور با انتشار تصویری موضوع شکایت از طریق پلیس فتا را مطرح کرد

آزاده نامداری,نامداری آزاده بیوگرافی

سلام. درطی این روزها خانوم ها وآقایونی بدون دلیل ومدرک حرف های عجیب ونامناسبی زدن،من برخلاف اعتقادم،باهمه ی احترامی که برای آزادی بیان قایلم،مجبور شدم ازبرخی توهین ها عکس بگیرم وبه پلیس فتا شکایت کنم،امابه اون دسته ازدوستانی که سوالی داشتن وازمن تقاضای پاسخ شفاف داشتن قول میدم بزودی پاسخی مبسوط وکامل ارایه کنم

بچگی آزاده نامداری,کودکی آزاده نامداری

پ.ن.ازهمراهیتون ممنونم

پ.ن.اگرصفحات مجازی دوستان رویه دوری بزنید ازتولدشون تا خریدن یه کتاب،دیدن بچه خواهرشون بعد یه سال،رفتن تا سرپیچ شمرون…..عکس میذارن.ازدواج اتفاق مهم زندگیه وتعجب میکنم چرا براتون اعلامش عجیبه.

پ.ن.من اصراری به شفاف سازی ندارم فکرکردم باید به مخاطبم احترام بذارم.همین.

#آزاده_نامداری#توهین#افترا#ممنوع.

  • اسد جمالی

آزاده نامداری