فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من
و شعله می کشد اکنون جهنمی در من
شب است و از همه سو خیمه می زند اندوه
که تا بنا شود از نو محرّمی در من

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

دل من گرفته باز محرمه محرمه
 فصل گریه ها و فصل ماتمه محرمه
 خیمه ی عزا رو توی دلها بر پا بکنیم
 معجر سوخته ی عمه پرچمه محرمه

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

دلی که سینه زن هر شب محرم شد
صدای هر تپشش ذکر یا حسینَم شد
به یاد غربت یک لحظة تو این گونه
بساط گریه هر روز من فرا هم شد

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

ماه عشق و عاشقی آمد ز راه
صاحب دلهای پر غم ، ماه من
در تمام سال، از داغ حسین
روی چشمت هست  شبنم ، ماه من

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

اگر چه مثل محّرم نمی شوم هرگز
جدا ز روضه و ماتم نمی شوم هرگز
مرا ببخش مرا چون که خوب می دانم
که توبه کردم و آدم نمی شوم هرگز

ماه خون، ماه اشک، ماه ماتم شد / بر دل فاطمه، داغ عالم شد
محرم آمد و ماه عزا شد / زمین کربلا ماتم سرا شد
فرا رسیدن ایام عزای حسینی تسلیت باد…

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

ای تـیر، خـطا کـن! هـدفــت قــلب ربـاب اسـت
یـا حـنـجره سـوخـتـه تـشنـه آب ؟
کـوتـاه بـیا تـیر سـه شـعـبه، کـمی آرام . .
ای قـوم ظـالم حـداقـل کـم کـنـید هـلـهـله هـا را. .
کـشـتن شـش مـاهـه کـه هـوار نـدارد

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

مدتی هست که زخم دل من خورده نمک
از کس و ناکس و بیگانه شنیدم متلک
رَحمةُ الّٰله عَلَی الحُبَّ حُسینِ بنِ عَلی
سر ارباب سلامت،حرف مردم به درک
باز هم چشم به راهم که مُحرّم برسد..
بوی اسپند عزایش به مشامم برسد…
کاش امسال، مُحرّم به دعای زهرا (س)
خبرآمدن منجی عالم برسد…
اللهم عجل لولیک الفرج

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

سلام ما به محرم، به غصه و غم مهدی
به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی
سلام ما به محرم، به شور و حال و عیانش
سلام ما به حسین و به اشک سینه زنانش…
عرض تسلیت و التماس دعا

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

مامور قبض روح خدا، دور ما نگرد
ما کربلا ندیده به تو جان نمی دهیم

 

پیامک تسلیت محرم و اس ام اس ماه محرم

 

مادَرِ آب کجایی پسرت آب نَخورد
پِدَرِ خاک کجایی پسرت خاک نشد…
السّلامُ عَلَیکَ یا أباعَبدِال‍ّلهِ الحُسَین

اس ام اس

  • اسد جمالی