فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی

فروشگاه اینترنتی بند انداز دستی اسلیک

خرید اینترنتی بند انداز دستی اسلیک از فروشگاه رسمی







این دستگاه با راحت ترین روش استفاده شما را از شر مو های زائدتان خلاص می کند . دستگاه را روی گونه خود

قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید تمامی مو های زائد شما به وسیله نخ دستگاه از ریشه

کنده می شود با استفاده از بند انداز دستی دیگر هیچ کدام از روشهای دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد

حضور نرگس محمدی و برادر زاده اش در امامزاده سلیمان

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

حضور نرگس محمدی و برادر زاده اش در امامزاده سلیمان

با امیر حسین کوچولوبرادر زاده دوست داشتنیم امامزاده سید سلیمان و زیارت کردیم تنها زائر بودن یه حال دیگه ای داره

نظرات طرفداران نرگس محمدی در مورد این عکس :

soheila.94mاین پیچ خود خانم محمدیه.
janan21182شبیه خودته
iruser752111خداحفظش کنه..
hasan_hasanpoor_turk_tiraxturسلام خانوم محمدی من اهل مشکینم دامادمون اهل فخر آباده اون روز که شما برای زیارت آماده بودین از شما کنار یه پسر بچه عکس گرفته بود.
hasan_hasanpoor_turk_tiraxturواقعا آدم وقتی میره امام زاده سید سلیمان یه حس و حال عجیبی داره
hasan_hasanpoor_turk_tiraxturزندایی من هم مثل شما اهل روستای کوزه خیلی جای باصفایی هست
sajjadrezvani1@nargesmohammadi_narguus نرگس جون خداحفظش کنه عزیزم😘
maryamdavodi2013یه کم لاغر کن
shahryar_mahmodi@nargesmohammadi_narguus سلام خانوم محمدی من یه ماه هست بهت التماس میکنم 300 بار کامنت گذاشتم جوابمو نمیدی من ارزومو شمارو از نزدیک ببینم کجا ببینم
shahryar_mahmodi@nargesmohammadi_narguus ازتون خواهش میکنم بقران خیلی دوس دارم شمارو از نزدیک ببینم بقران یکی از طرافدارانتون هستم
shahryar_mahmodi@nargesmohammadi_narguus بخدا اونقدر میگم تا جواب بدین.خانواده ام شمارو دوس دارن مادرم بدونه بدونه شمارو از نزدیک دیدم خوشحال میشه.
shahryar_mahmodiمن مزاحم نیستم تهران کار میکنم.بچه روستا هستم.از توابع دشت مغان.
moi.bala2136به عمش رفته خدا حفظش کنه
fati3695جیگر چه اسم قشنگی
shahryar_mahmodi@nargesmohammadi_narguus سلام خانوم محمدی منو فک کنم بشناسی .همون ادمی که خیلی دوس داشتم ارزوم هست شمارو از نزدیک ببینم یکی از طرفدارن واقعی ات هستم میگفتم شنیدم فلان محله هستید هر روز خدا خدا میکنم ببینمتون امروز به کمه عکسی که گذاشتی خونتونو پیدا کردم جلوی خونتون یه مغازه اسپرت عرفان بغلشم داروخانه هست گفتم که اونقدر میگردم پیدات کنم اروهه از نزدیک ببینمتون م
shahryar_mahmodi@nargesmohammadi_narguus خانوم محمدی ابجی اخر پیدات کردم که یه ماه بود خدا خدا میکردم شمارو ببینم اخر پیدا کردمتون.خانوم محمدی فقط میخام ثابت کنم واقعا طرفداره واقعت هستم
shahryar_mahmodiخانوم محمدی چرا جوابه کامنت منو نمیدی @nargesmohammadi_narguus
ali.darsad68سلام همشهری منم بچه سرابم ،پرچممون بالاست
seyyednaser_adlBesiar ham alii....

نرگس محمدی

  • اسد جمالی

نرگس محمدی