اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص مرداد 94

اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص مرداد 94

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم …

جملات و اس ام اس عاشقانه

گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت

ما را تکه دلی

اما دریغ کردند رهگذران

جملات و اس ام اس عاشقانه

چه ناگهانی

نگاهت را به نگاهم

تعارف کردی !

و ناگهان عاشقت شدم …

جملات و اس ام اس عاشقانه

از این آمد و رفت های تکراری دلم گرفته

یا نیا

یا نرو !

جملات و اس ام اس عاشقانه

زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

جملات و اس ام اس عاشقانه

دلتنگم

مثل ماه

که بدون نیمه اش

هر شب لاغرتر می شود…

 

جملات و اس ام اس عاشقانه

آغوشی باش

و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،

فقط نگاه باشد و نفس ،

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،

همین حالا هم دیر است …

جملات و اس ام اس عاشقانه

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما…

هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…

جملات و اس ام اس عاشقانه

بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم …

حـرف دارد ؛ ولـــی …

کلمه نـدارد … !!!

جملات و اس ام اس عاشقانه

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد

دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست…

با نگاه “تـــــــــــو”

گره از همه چیز باز میشود

حتی از دل گره خورده من!

جملات و اس ام اس عاشقانه

در صدا کردن نام تو

یک “کجایی” پنهان است

یک “کاش می بودی”

یک “کاش باشی” !

جملات و اس ام اس عاشقانه

همیشه به یادت هستم

اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان

که او هم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد

جملات و اس ام اس عاشقانه

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

همیشه هستی

همین حوالی

جملات و اس ام اس عاشقانه

دلتنگی همون مکثیه که رو اسمش میکنی

وقتی شماره های گوشیت

رو میای پایین !

جملات و اس ام اس عاشقانه

بعضی وقتها آدما یه کاری میکنن

که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی ،

ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوستشون داشتی تنگ میشه !

اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص مرداد 94