سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار مرداد 94

سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار مرداد 94

” خـــــــر نشو الاغ ”

اوج نصحیت پسرا

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

امروز سر جلسه امتحان بالای ورقه

به جای نام و نام خانوادگی

یوزر پسورد اینستاگراممو نوشتم

حواس نمیذارین که

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

یکی از کاربردهای وایبر اینه که قیافه تک تک مزاحم تلفونیامو

که سیو کرده بودم دیدم…

لامصبا بعضیاشون خیلی مراحم بودن!

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

انقدر هوا گرمه

دیدم یه مگس با یه پرچم سفید چسبیده به پنجره

روش نوشته

درو باز کن بی انصاف

ناموسن اذیتت نمیکنم

فقط میخوام خنک شم

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

دلام
.
.
.
.
.
اودافظ

نمیدونم یعنی چی

از یه دختره کپی کردم

خیلیم لایک خورده بود

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

دختر همسایمون اسمش طلاست

تو نقره فروشی کار می کنه

تازگیام رفته برنزه کرده…!!!

فک کنم آخرش با مسی ازدواج کنه

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

من با دمپایی

.

.

.

تو با چن تایی!

وای باورم نمیشه

منم بالاخره شاخ شدم

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

me

+

you

=

meyou

پیشته پیشته

انقدر بدم میاد از اینایی که داستانارو الکی عشقی میکنن

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

تو آفریقا یه قبیله اى هست نمیدونن طلاق چیه !

.

.

.

اصن به این قرتى بازیا اعتقاد ندارن ،،،

زن که پررو میشه میخورنش !

خلاص !

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

یه نونى هم هست به نام نون گندم

که هیچکى تاحالا نخورده فقط دست مردم دیدن

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

یکی از سخت ترین کارایِ دنیا

انتخابِ یه فولدر آهنگ واسه تو ماشینه

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

محاله وقتی زنگ خونتونو میزنن ، اگه مهمون سر زده اومده باشه

این جمله از اهالی خونه شنیده نشه

جــــــــمــــــــــع کـــنــیــــــــن !

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

آخه این آلرژی فصلی چیه که ملت با اونم کلاس می ذارن !

دختره همچین میگه آلرژی فصلی دارم

که انگار به تنهایی قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

یعنی یجوری شده که

قبل اینکه بخوای از مشکلاتت با یکی حرف بزنی

باس بهش بگی :

میدونم تو بدبخت تری

یه دقیقه خفه شو من حرفمو بزنم

بعد تو شروع کن

جوک و اس ام اس خنده دار و خفن

اسم کانکشن وای فای رو گذاشت Fozoli

رمزشم گذاشتم betoche

هر کی میاد میگه

اسم وای فایت چیه ؟میگم فضولی؟:l

میگه اذیت نکن خو

رمزش چیه؟

میگم ب تو چه؟:l

طرف هم میره

ی حالی میده ک نگو

سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار مرداد 94