اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص ویژه تیر 94

اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص ویژه تیر 94

کنارم که هستی

خیابان ها از ماهیت می افتند،

رسیدنی در کار نیست

شانه به شانه مقصدم قدم میزنم …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

همه ی آدمها از دور شبیه تواند !

نزدیک که می آیند؛

نه مردمک قهوه ای دارند نه لبخندی جادویی !

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

دنیا ارزانی آدمهایش

فقط من باشم و تو ،

دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت . . .

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

گاهی میان مردم

در ازدحام شهر

غیر از تو

هر چه هست فراموش میکنم…

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

وقتی می‌خندی

عشق ، کوچک ترین اتفاقی‌ست که می‌افتد…

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

لبخند تو بزرگترین حادثه ای بود که،

تونست یخ قلبمو بشکنه !

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

گاهی هم باید، خود را به خریت زد

همیشه “فهمیدن” چیز خوبی نیست

آدمی را از پای در می آورد …

یک شب به خودت می آیی می بینی

مُرده ای ..!

تنها نقش زنده ها را بازی می کنی …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

عاشق شدن چیز ساده ایست …

مهم عاشق ماندن است،

بی انتها، بی زوال …

تا ابد، بی منت ..!

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

گیسوان ِ سر به هوایم را بباف

تنها با سرانگشتان ِ تو رام می شوند …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

چه قدر دردناک است

این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک آدم

به آدم دیگری پناه برده ایم …

اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

اگر کارگردان بودم

صدای نفس هایت

موسیقی متن تمام فیلم هایم بود…

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

مـــــــــــــی توانم بــــــــپرسم چــــــــه عطری می زنــــــــــــی؟

بـــــــــوی خوشــــــبختی می دهـــــــــی انگار …

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

بــــاز هـــــم خیال تــــو مــــرا “برداشــــت”

کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

شاید تو…

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمیشوی

اما من تو را احساس می کنم!

شاید تو …

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمیشوی

اما من تو را نفس می کشم!

جملات زیبا اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری …

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

و من …

فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که …

خیلی دوستش دارم

خیلی !

اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص ویژه تیر 94